SAREyvz Aselduru88 1 numara bebelac nutrikonfor kullanıyorum dün onun kaşığına kahve ölçmüştük dolu dolu 1 çay kaşığı alıyordu
marscicegi Tepeleme Bi tatlı kaşığı tam denk gelir aslında isterseniz olcuvereyim bende de bebelac var 1 numara
annesinin_kizi Aselduru88 https://resimyukle.io/r/hrKcZh4SAt Canım 2 numara bebelak kaşığını ötğm tatlı kaşığı ile bu kadar çıktı
marscicegi Aselduru88 kusura bakmayın şimdi gördüm yorumunuzu ama ölçen olmuş sanırım benimki 1 numaraydı zaten fark varmı onu hiç bilemiyorum ama muhtelemen arkadaşın attığı fotodaki kadar falan çıkardi 🌺