Eise kubusss 3475 gram, 50 cm Doğumdan sonra çok kilo kaybettiği için biz mamaya da başladık sütüm de hala tam artmadı günde 300 cc kadar mama da veriyorum
3MelekAnnesi3 Nlygms 3 aylıkken 5800 dük mama baslattı ama biz o ay 300 gram almıstık o yüzden siz 700 almıssınız
aybkkara Nlygms aslında kötü almamış, beklentileri 1 kg ondan öyle diyorlar sanırım ama kilosu iyi maşallah
Mirayslck Nlygms Her doktor Farklı bir bilgiye mi sahip anlamıyorum ya ben kendi doktoruma güveniyim mi güvenmeyeyim mi şimdi? Bebeğim 3 aylık 5300 gram bu ay sadece 500 gram almış . Doktor kilosu gayet iyi bundan sonra zaten çok kilo almaz dedi