BabyGroot PasaAnnesii 4. Aydan sonrs kullanılabiliyor canım çok da rahat oluyo valla hatta daha az önce marketten geldim kanguruyla 😄
PasaAnnesii BabyGroot ben pek çıkmıyorum da sağlık ocağına bebek arabası almıyorlar kapıda bırakmak da istemiyorum çalarlar diye korkuyorum kimse yok kapida
BabyGroot PasaAnnesii benim kızım 13 aylık 5 aya kadar sling kullandım sonra kanguruyla geçtim büyük kolaylık benim için bebekken evde slingle dolaşırdım anca öyle sakinleri uyurdu kızım
Hllozz PasaAnnesii tam 6 aylık bebeğim. Ve 6 aydır hiç araba kullanmadık. Her gün de çıkmaya çalışıyorum kanguruyla aşk yaşayan varsa o benim. Hastane çıkışından itibaren hep kanguru. ❤️