Adesbade uu her gün hıçkırırdi kızım sürekli doktor emerken hava yutar ondan dedi gaz olabilir bide nette mide büyürken de hıçkırır yaziyo kızım çok hıçkırdı uzun bi süre 4ay falan galiba ay bide bizim orda yaşlılar hıçkırınca yel yutmuş derler deli oldum 4 ay boyunca pencere acardik kapardı yel yutuyo diye 😀