19 aylık oğlum öğlenleri uyumak istemiyor aşırı direniyor uykuya acaba öğlen uykusunu mu bırakmak istiyor ? Ama çok erken değil mi ya var mı aranızda bu durum ile karşılaşan eğer öğlen uykularını bırakırsa maf oldum demektir hiç bir şey yaptırmaz bana