En sonunda Beni de buldu illet corona 😔Kayınvalidemlerle altlı üstlü oturuyoruz onlar covit oldular maalesef ki banada bulaştı dün test yapıldı pozitif çıktı emzirdiğim için ilaç vermediler.üzerimde halsizlik kırgınlık ve eklem ağrıları baş gösteriyor sadece parol içebiliyorum birde boğazda tahriş olmuş hissiyatı var covit geçiren annemler siz bu durumu nasıl atlattınız ne yiyip içtiniz yardımcı olur musunuz