Mehmetbusra silikon ile ben emzirdim uç çıkınca normal de emdi 1 hafta sonra
ama sonra mama vermek zorunda kaldım meme reddi yaşadık
eğer makine alırsanız bence avent almayın bende lansinoh elektrikli ve e bebek kendi markası manuel olan var bu ikisi aynı sürede aynı miktar süt sağıyor , Manuel’de kol yoruluyor ama
bu tip ürünler oyuncak gibi , gerçek süt sağma makinesi medela , spectra gibi markalar
spectranın ev tipi pompası çok daha iyi Philips’inkinden falan
ben de yeniden makine almak zorunda kaldım bebeğim emmeyince sağım yapıyorum devamlı , spectrayı öneriyorum gerçekten.. almışken iyisini alın