Ahsen123 38 günlük bebeğim 2 saatte bazen 40 bazen 60 içiyor 60 çok nadir içiyor bende ya iöerse diye hep 60 veriyorum kalanı 3 saat peteğn üstnde tutsam bozulur mu ?
Ahsen123 Bhs20 sonra ısıtmadan berebilir miyim çok soğuk geliyor bana ev çok sucak ama süt soğk geliyor
Ahsen123 Nekwa ev çok sıcak ama aüt soğuyor ikinci defa werdiğim de oda sıcaklğnda berebilirmiyim ısıtmadan
Bhs20 Ahsen123 sagdıgımız sütte sıcak olmuyo aslında çok soguk olmadığı sürece oda havasında ılık durur bence. Ama 2. Defa ısıtılmaz 🙄
Nefes Ahsen123 peteğim üstüne koyarsan ekşir hemen bozulur oda ısısında 25 derecenin altında 3 saat bekleyebilir vermeden 5 dk önce ılık su dolu bir kabın içine koyar bekletirsiniz ılık olur sakın ocakta isitmak gibi bi hata yapmayın.
Nekwa Ahsen123 afedersin canım ya ben anne sütü olarak anlamışım Sen mamadan bahseďiyorsun sanırım. Mamanin ömrü 1 saattir 1 saat sonra çöpe dokeceksin yenisini yapacaksın. 1 saat içinde sicak suya oturtarak ısırabilirsin tekrar
Ahsen123 Nekwa yok vanm anne sütünden bahsediyorum şimdi ısıttım bineronun yarısını içti diyelim geri kalanı oda sıcaklğnda ısıtmadan verdiğimdesoğk oluyo siz weriomsnz
fst Ahsen123 bekletme bence uyandığında ketılda suyu kaynat 2 dakkada ılıyo zaten 3 saat oda sıcaklığında bile tutmuyodm ben dolapta saklıyodm en fazla iki saat oda sıcaklığında duruyodu sonra yanımda ketl vardı kaynatp içinde 2 dakka ılıtıp veriyodm 👍🏻 soğuyuncada verme baya soğuk oluyo