seldazen benim Ablam 15 aylıkken ettirdi korkutmak istemezdim ama gerçekten korkunçtu 😣 çocuk yeni yürümeye başlamıştı valla neredeyse yürümeyi unutacaktı yere basmıyordu ve günlerce çişini ağlayarak yaptı. İlk 15 gün çok çok zor geçti. Biz büyük olduğu için geç kalmalarına yormuştuk bu durumu ama bilemiyorum. Geleneksel iğneli yöntemle olmuştu bizimki