Hanımlar,
Hayırlı günler 2aylık bir bebeğim var 1 ay boyunca küvezde kaldı 32 haftalık doğumla.
Sorum şu ki yavrumun her altını aldığımda çiyak çiyak feryat figan ağlaması yavaş bir şekilde alıyorum can yakmadan dokunamıyorum bile daha cok ağlayacak diye neden böyle aglıyor kafayı yedirecek bana
Küvezde kaldığı yoğun bakımı aramak istiyorum orda nasıldı diye 😑🙋🏼