Benim bebeğimin 20 günlükken falan bi çıktı tüm yüzünde ve 1 ay falan geçmedi doktora götürdüğümüz de normal dedi yeni doğan bebeklerin cildide adapte olmaya çalışıyor dış etkenlere karsı dedi. Bide yüzünü örterek uyutma hava alsın dedi ama bizimkiler sivilce gibi minik minikti