Yakamoz bi yakınımız 10 15 yıl sanırım önce bebeğin sancısı var diye kafasına göre hergün hatta bazen günde 2 kere fitil kullandığı için evlerden uzak 4 5 aylık bebeğini kaybetti. Oğlumun ciddi kulak ağrıları var her halinden belli ama muayene de sağlıklı olduğunu söyleyen doktora resmen zorla bi ilaç istedim oda fitil yazdı ama defalarca uyardı çok çok çok zorda kalırsan yarım kullan sakın fazla kullanma diye
Verilen bilgiler kötü değil doktor tavsiyesi önemli
Kimse istemez bebeği aglasin ve onları yazan hiç bi anne de keyfi değil zarar görmesin diye diyor bakma onlara derken kuvvetli bi ilaç için diyorsunuz hemde minicik bedene
Kimseye bişey dediğim yok post sahibi lütfen dr da danışın