Eliffffffffffff 4 ay oldu hala adet olmadım. Daha ne kadar beklemem lazım ve neden olmuyorum. Normal mi? Biraz daha bekleyip doktora gitmeyi düşünüyorum
gocebebirbayan Eliffffffffffff canım benim doktorum 1 sene süresi var. 1 sene olmazsan gel demişti. Ben de 1 sene ohooo o bayağı rahat ederim hem bebeğim de 1 yaşına değer diyordum (karnım çok ağrırdı adet olunca) ama doğumdan sonraki 55. gün oldum 😅
Ulkugokturk51 Eliffffffffffff Ben kızımda bir buçuk sene sonra oldum cnm oğlum 7 aylık hala olmuyorum bundada 1seneyi bucugu geçer herhaldr
Aliasaf_emel Eliffffffffffff benimde çok canım sıkılyordu bu konuya 4 buçuk aylıktı bebeğim doktora gittim kontrol maksatlı bi sıkıntı mı var yoksa diye birsey yoktu çok şükür bir ay daha bekle bakalım olmazsan adet söktürücü veririm gelirsin demişti ve ben ertesi sabah adet olmuştum 🤭 sanırım doktora gitmemi bekliyormuş 😄
Dilaraciftci1 Eliffffffffffff Ben doğumdan sonra 40ım çıktı iki hafta sonrs görmeyr başladım beebğim 5 aylık her ay gördüm sezeryan oldum bebeğim sadece 3 ay emdi belki sütü kesildiği için de erken olmuş olabilirim yada bünyeyle alakalı takılmayın
mom006 Eliffffffffffff 3ay22 gündür olmadım ben de, sağlık olarak nasıl bilmiorum ama rahatmıs böyle de ya. ilk bebişimde 40.günümde olmustum.