Kızlar selam oglum 6aylık 5.ayında doktor tavsiyesiyle tadımlara basladık.simdi de püre corba vb yiyor. Ama sorun şu ki uyumicaksa emmek istemiyor. Uykuyla emmeyi kodlamıs sanırım dogdugundan beri emerek uyuyor ama simdiye kadar gün icinde de emer oynamaya devam ederdik dünden beri uykusu yoksa emmek istemiyor kucagıma yatıramıyorum yatırsam da aglıyor kendini kaldırmak istiyor memeye agzını kapatıyor sıkıca.ama uyku zamanı gelince hic itiraz etmeden hemen emiyor gözünü kapatıp uyuyor. Normal emzirmeye nasıl dönebiliriz ne yapmam lazım var mı basına gelen?