Rewarya Anneler meraba bebeğim alerjik ve 6 aylık şimdi Bülent beyle görüşmek istiyorum ama muayene ücreti biraz yüksek gidip te memnun kalmayan varmı. Her diyet açtığımda meme reddi yaşıyoruz
ipekkizimm Rewarya merhaba biz gitmedik ama kızımda alerji şüphem vardı. Facede süt alerjili bağırsak tepkili bebekler, alerji ile yasam grupları var orda bülent hocaya giden, deneyimlerini paylasan çok anne var. Oraya da bakmanızı tavsiye ederim