DuruveSu Yerfistigininannesi çok güzel olur ben bazen ununu az koyup kıvamlı olsun diye şehriye koyuyorum çocuklar çok seviyorlar canım 🥰
Burcu35 Yerfistigininannesi Olur neden olmasın ki😊 bende tarhanaya bazen haşladığım tavuktan minik parçalar koyuyorum oğlum çok severek içiyor😊
Yerfistigininannesi Cokomelli DuruveSu Burcu35 3children1mom vilnius Gokcen_26 BademsMam Bgmbgmbgm SeverusSnape Simaykck o cevaplar hep tel sehriyeden yana o zaman öyle yapacam cok cok teşekkür ederim ilk defa domates çorbası yapacam umarım guzel olur 😊
Bgmbgmbgm Yerfistigininannesi çok güzel oluyorr. Yıldız şehriye atardı annem hep🥳 onda görüntü de çok hoş oluyor
Tatlican Yerfistigininannesi biz cok seviyiruz .hatta dun yaptim tat versin diye minik kofteler yapip koyuyorum oda guzel oluyor.bazende sade yapip kasar rendelirum
Volmine Yerfistigininannesi evet çok güzel olur ben öyle yapıyorum . Ben kafayı buldum . Domatesi domestos olarak okumam🤪
Yerfistigininannesi can_can34 kaşar ve kitir ekmek harika oluyo ama esim içmiyo bende böyle sehriyeli yapayım dedim