Kızlar merhaba ,görümcem için soruyorum. 36 haftalık hamile . Bugün kan ve idrar için gitmiş idrarı gelmeyince verememiş. Kanda T protein en alt sınır 60 olması gerekirken 53 çıkmış. İnternetten bakınca gebelik zehirlenmesinden korkmuş. Evet bunun için idrar tahlilide lazım ama . Başına gelen var mı ,ne önerirsiniz şimdi hemen doktora gitsin mi yoksa bu kadar değer düşüklüğü normal kabul edilebilir mi