Hafsaninannesi_ Kızlar doktor bugün kızıma yağlı egzema teşhisi koydu.Bir sürü krem yazdı tecrübesi olan var mı aranızda
Annekizz Hafsaninannesi_ Kardeşim olmuştu kuzum 2-3 aylık falandı bissürü krem yazdı ama geçmedi bizde sebamedin köpük şamğuanını aldık 1 ayda geçti tavsiye ederim 👍🏻
Birceninannesi Hafsaninannesi_ yağlı egzamayı hiç duymadım ama kızımın da yüzünde ve brz da eklem yerlerinde vardı. Bioderma intensive baume kullandık geçti kullananlar çok memnun genelde tavsiye ederim
Ksonmez Hafsaninannesi_ benim bebeğim ensesinde ve göz kısmında oldu cildiye doktoru egzama dedi bir krem ve şurup verdi 4bgün sonra kontrole gittik düzelmiş dedi 2 gün daha kullandık bıraktık ilacı. Şampuan önerdi 3 marka bebeten,bioderma yada minidolin
Seyma_29_ Hafsaninannesi_ benim kızımın kulak arkalarında vardı doktorumuz bir ktem verdi 2 gün kullandım geçti. Şimdilik tekrar etmedi inşallah etmezde
Hafsaninannesi_ Birceninannesi bize de Bioderma atoderm verdi doktor o nasıl kullanılıyor şampuan olarak mi krem olarak mi
Eymen11 Hafsaninannesi_ Yagli egzamayi bilmiyorum normal egzamaya doktor travazol Dermatop mavi hametan verdi