20gunluk bebegım karnında gurultu oluyor emerken hatta emmıyokende var gazı var desen gazını cıkarıyorum zar zor kakasınuda zorlaynca yapıo ama bu gurultu gecmıyor bnde rezene ve kımyon cayı ıcıyorum neden oluyır anlam veremedım kı basına gelen varmı bu durum?