sedasnglr93 söyle soyleyim bende ilk doğduğunda mesela oturma odasına baby nestin içine koyuyordum öyle duruyordu oğlum, gece yatarkende baby neste uyuyordu. Şu an 11 aylık oğlum yaklaşık 10 gün öncesine kadar onda yatıyordu sonra kaldırdım ama söyle bir durum var benim oğlum heryerde uyuyordu. Sizin ki anladigim kadarıyla alışkanlık haline getiriyor, tavsiyem gündüz falan normal kanepede, kendi yataginizda yatırın heryere alışsın bebeğiniz sonrasında zorlayabilir alışkanlık olduğu için.