Nesrinveasaf 5 ay 10 gunluk bebegim var. Daha once cicibebe vermistik 4. Ay itibariyle kullaniliyormus. Kilo alimi yavas oldugu icin mamasina bunu katicaz ama 6. Ay itibariyle diyo. Kullanaak zarari olue mu
dehsetulvahset Nesrinveasaf doktor mu soyledi kat die bence kullanma canm cok seker var iclerinde ve katki maddesi illa kullanmak istiyorum dersen kendin yap bebe buskuvisi icine keciboynuzu ozu felan koy daha faydali olur