Dilos01 canım benim tabikidee aldırmak gelmiyor aklımdan, rabbim bana nasip etmiş, çok şükür, binlerce kes şükür, ben burda akıl verenlerin dediklerini yapmam, sadece başına gelen varmı die sordum birde korktumnmm sezeryandan , olan varsa nasıl geçiyor dur merak ettim. Hepsi bu , ama hanım Efendi’nin biri çıkmış aldır diyor, sanki doğurup dışarı Aticam gibi , tövbe tövbe