Yrnasl Hanımlar bugün doğum yapalı 3 gün oldu sezeryan doğum yaptım 2ci bebeğim ilkinde hiç böyle şeyler olmadı çok güze sütüm vardı ama bu doğumunda ucunu sıktığımda bile süt gelmiyor 3 gündür napacağımı bilmiyorum
Mom088 Yrnasl komposto yapıp için çok işe yaradı bende . Benimde 2 günün sonunda geldi siz yinede sık sık emzirin Buda tetikler sütün gelişini
fatimas27 Yrnasl canım gelir sıcak su ile yıka ben ilk dogum da normal oldu hemen geldi 2.dogumum da normal oldu 3 gun gelmedi bol bol su iç hep sutüm geliyor dee kendini ona inandır gelir
Kalbim11 Yrnasl canım kendını kasma gelır guzelce sıcak suyun altında gögüslerine masaj yap süt kanalları acılsın
Ezgiasya Sıcak su hemen indiriyor bebeğinize bakın sevin prolaktin hormonu çalışsın sakın kalmaya çalışın tahin helvası bende çok işe yaratmıştı deneyin isterseniz
ikizannesi2 Yrnasl sakin olun elbette gelecek 32. haftada doğum yaptım aynı gün geldi bol bol elle sağım yapın
curly_mom Yrnasl çok normal süreçler bugün yarın sütün gelecektir 🌼 Bol su iç, Yeşillik ye, kuru dut hoşafı süt yapar.. Ilık duşta masaj yap göğüslerine.. Bi de bebeğini emzirmeye devam et 🙏🏼🍀
Eslinam Bol su tüketin ayrıca solgarın bira mayası tableti var sütü baya arttırıyor mamsel Stil tea işini oldukça yarar 🥰