13 aylık kızım 2 doktora gittik sırtını dinledilee birşey yok dediler öksürük içinde parol ve iburamin (soğuk alğınlığı) ilacı verdiler ama çocuk takır takır öksürüyo ve ne yerse yesin kusuyo test verdik covid negatif çıktı çok şükür ama neyi var nasıl düzelir ne yapmsm lazım