Kızlar ya kızım 6 aylık tadımları yapıyoruz çorbalara geçeceğim falan ama ilk günler çok güzel tattı şimdi kaşığı görünce ağzını açmıyor kendi kaşığı istiyor kaşığı tutup ağzına götürüp yiyor tabi döküyor yiyemiyor da anlamadım ne yapacağım ben götürünce ağzını açmıyor elimi havada yakalıyor illa kaşığı tutacak