Hiç pişik olmayan oğlum 1 yaşından sonra pişik olmaya basladi aslinda pişik den cok yanik gibi kaka yapinca kaniyor kullanmadigim ilac kalmadi normalde bezini sık sık degistiriyorum ıslak mendil kullanmiyorm popuyu yikarim oglum cok huzursuz agliyor ne yapacagima sasirdm kaldim