Bebegim son 1 aydir gece hep burnu tikali. Gece 2 kez kullanmak zorundayim ki uyuyabilsin. Ama doktor bu sprey veya damlalarin 1 haftadan fazla kullanilmamasi gerektigini soyledi. Int ten baktim dogal denuz suyuymus surekli kullanimda bi sakınca var mi acaba bilen var midir?