Benim bebeğim mi huysuz yoksa bu işler hep böyle gerilim halinde mi oluyor? Ya da nasıl daha kolaylaştırıyorsunuz işleri sevgili anneler? Bizim sabah kahvaltı hazırlayıp yememiz oldukça yorucu geçiyor. Kahvaltının hazırlamasını asla bekleyemeyen bir bebem var. Arabasıyla mutfağa alıyorum yanıma ama zor duruyor arabasında. 9 aylık. Bugün kırmızı balık açtım izlettim artık yani yapacak bir şeyim kalmadı. Sonra oturduk yemeye. Katı şeyleri verince öğüre öğüre yiyor. Arada pekmez ya da su verirsem artık tekrar katı bişey verince sinirlenip bağırıyor. Öyle böyle bişeyler yiyo ama doyacak kadar olmuyo asla 🙅♀️ sonunda da emziriyorum çünkü sakinleşmiyor