Mom587 Anneler bebeleriniz ne durumda problemleriniz neler, alisabildinizmi , nasıl emziriyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz. Benim gibi bunalan var mı :(
KevserKaan Mom587 biz 34 günlüğüz aşırı gaz sancıları dışında bir sorunumuz yok elhamdülillah. Anne sütü almıyo direk mamayla besleniyo. Tam sorun çözüldü derken başka sorunlar oluşuyo alışmak pek mümkün değil rabbim sabır ve kolaylıklar sağlık ihsan eylesin cümlemize ❤️🌺
Yusufali06 Mom587 26 günlük olduk bugün. Wc bile koşturarak gidiyorum. Şuan annem yanımda olmasa aç kalırdık gerçekten. Sürekli emmek istiyor sürekli. Çok nadir bensiz duruyor sürekli beni istiyor yenidoğdu hala alışamadı aslında normal ama bnde evimde birkaç işimi yapmak istiyorum duşa rahat girmek istiyorum. Hadi duş yine uzun süren birşet bari wc rahat gireyim 😅😅😅 geceleri yatmaya yakın uyutmamaya çalışıyorum yoksa sabaha kadar oturuyoruz. Birde çok uyumaz huysuzlanırsa şampuansız kısacık Bi yıkıyorum suyun içinde azıcık bekleyince rahatlayın uyuyor. İnş biran önce düzene girer annem 40dan snra böyle olmaz düzelir diyor ama bekleyip göreceğiz 🤷♀️
Yusufbebekk Zamanla gece uyumaya başlıyor kızlar merak etmeyin ben de ağlıyordum ilk günlerde ama düzeldi bebeğe de alışıyorsunuz zamanla ☺️KevserKaan Caylakanne Mom587
srpgnr Mom587 14 günlüğüz daha çok şükür lohusa sendromunu yavaş yavaş atlatıyorum sebepsiz ağlayıp duruyordum eşim bu konuda Çok anlayışlı Allaha şükür kayınvalidemle de altlı üstlü oturduğum için Yemek derdim olmuyor Kaç sarılık riskinden dolayı 2 saatte 1 uyanmak gerçekten çok yorucu
Caylakanne Uyku denen şey neydi ya :( gaz sıkıntımız var bitmek bilmeyen gecemiz gündüzümüze karıştı resmen aa birde lohusa psikolojisi var tabi herşeye ağlar oldum ne zaman geçicek bilmiyorum ama yinede şükürler olsun diyorum 🤗
KevserKaan Caylakanne o lohusa psikolojiksi denen şey zaten herşeyden beter 😬 yok böyle bir doralma bunalma. Ama dediğin gibi yinede hamd olsun rabbim selamet versin inşaallah cümlemize ❤️
Serrax Yusufali06 canım benim bebeğim de 26’günlük,senin yaptığın gibi uyku öncesi uykusunu açıp sabaha kadar derin uyusun diye uğraşıyordum ama sonra farkettim ki uykusu tümden açılıyor ve o gece uyuyamıyor. Uyku uykuyu getiriyor yani. Bir de öyle dene uykusunu hiç açmadan gece uykusuna yatır tabii uyku sorununuz varsa😊 gaz sancıları oluyor mu sizin?
Yusufbebekk KevserKaan 40 günlük olmaya yakın ya da 40 ından sonra geceleri uyuyor .yani benimki bir aylık oldu ondan sonra birden bire gündüz birkaç saat gece ise ful uyumaya başladı.Gece uyuyorum güzel de bu sefer gündüz işlere zor yetişiyorum
Yusufali06 Serrax uykudan uyandırmıyorum ama ben uyutmuyorum oyalıyorum seviyorum oynuyorum altını değiştiriyorum derken uyku vakti geliyor zaten. Gaz sancısı bizde de oluyor çok sancılanırsa yine sıcak suda buluyorum çözümü 😅 suya yatırıyorum rahatlıyor çıkarınca da zeytinyağıyla masaj yapıyorum sırtına karnına daha iyi oluyor. Zaten uyumadığı geceler çoğunlukla gazdan uyumuyor 🤷♀️
Serrax 26 günlük oğlum,sürekli beraber geziyoruz evin içinde koala gibi😄annemlerdeyim Allahtan yoksa aç kalırdık kesin.
Yusufali06 Serrax bizde de durum öyle yapışık ikizim diyorum artık 😅 sofraya oturmadan emziriyorum yatırıyorum sofraya oturuyoruz yine aynısı annem olmasa bırak yemek yapmayı su bile içemicem onu bile bşkasındn istiyorum 🤷♀️
Serrax Yusufali06 sadece poposunu mı sokuyorsun yoksa tamamen yıkıyor musun? Bir de tek yıkayabiliyor musun? Benim 2.bebeğim olmasına rağmen daha tek yıkamadım hiç🙈
Yusufali06 Serrax tamamen yıkıyorum ama bebek teni bnce her banyoda şampuanlanmamalı o yüzden her zaman şampuanlamıyorum. Suda yatıyor biraz, karnına masaj yapıyorum sıcak suda sakinleşince çıkarıyorum zeytinyağlıyorum giydiriyorum. Su döken biri olursa yıkıyorum kendim. File almamışım. File olsa su dökene de ihtiyaç olmayacak sanırım
Caylakanne Mom587 hergün öğlen duş aldırıp masaj yapıyoruz ama gaz sıkıntımız bitmek bilmiyor sadece hafifliyor bazen😅
sedasnglr93 bizim gündüz uykuları artık kısaldı 38.gündeyiz ama yani yatırıyorum yerine uyumuyor kendi kendine uyurdu normalde. şimdi kendi kendine uyumuyor bende sallamak vs istemiyorum alışmasın diye öyle havalara bakıyor bütün gün yani bi bebek 7:30 da kalkar 14:00a kadar nasıl uyumaz anlamıyorum
Yusufali06 sedasnglr93 yaa kendi başına duruyorsa o kadar süre ne güzel benim ki durmuyor illa biri olacak başında oynayacak ya da emzirecek 😅🤷♀️
KevserKaan sedasnglr93 maşallah sübhanallah uyumasin tek ağlamasın da yatsın yatağından daha ne isterim 🙄
sedasnglr93 Yusufali06 ay ne bileyim bende uyusun istiyorum hani uykusunu alsın diye öyle kendi kendine takılınca üzülüyorum hepimizin derdi ayrı yaaa valla biz nasıl büyütcez bu bebeleri 🙈
sedasnglr93 KevserKaan vallahi hepimizin isteği farklı 🙈 bende uykusunu alamıyor diye üzülüyorum ama ağlasa etse kendi durmasa tabi daha sıkıntı haklısın
Yusufali06 sedasnglr93 uyurken zaten kendi başına benim derdim uyanıkken sürekli ama sürekli beni istemesi 😅