Benim kızımda 2 ay 14 günlük aynı sorunları yaşıyorum ne meme emiyo emmediği için sagıp vermeyi deniyorum onuda asla emmiyo . Mama veriyorum onuda almıyo 15 gündür ara ara bu şekildeyiz hep aglayarak emiyoruz sallaya sallaya emziriyorum kucagımda binbir zahmetle . Ama her beslenmesinde yapmıyor bı davrası sabah ve ögşe saatlerinde güzel emiyorsa akşam üzeri ve akşam 8-10 arası sürekli aglıyo emme pozisyonuna aldığımda kucakta gezdirdiğimizde aglamayı kesiyor. Sütüm geliyor, altı temiz, burnu temiz, geriye gazı kalıyor gazını çıkarıyor ama hala bir ıkınma oluyor tek emin olmadığım gazı . Ama bu süreç çok üzüyor ve yorucu oluyor aç kalıcak diye korkuyorum