Birkelebekmisali daha erken bence canım, yeni dogum yapmişsin, vücudun kendini toparlasın bi. Normal mi sezeryan mi bilmiyorum ama ben normal dogum yaptiktan 3 ay sonra evde spor hareketleri yapmaya başlamiştim. Emzirdigim icin diyet yapmadim ama kizim ek gıdaya başladiktan sonra ekmeği azalttim sadece. Ve bol bol su iciyorum zaten. 56 ile hamile kaldim. 66 ile doguma girdim,dogumdan hemen sonra 58 e düştüm. Kizim ek gidaya basladiktan sonra ekmegi azaltinca 3 kilo daha verdim. Şuan 55 kiloyum. Ama benim bünyem boyle. Ben cok çabuk kilo alır, cok çabuk kilo veririm. Bence sen biraz daha bekle. Ve korse kullan sıkılaşmak icin.