Asel-24 benim gögüs ucum içe gömülüydü biriki kez tuttu ben hep sağarak verdim sonra silikon uç ile emzirdim hiç pes etmedim yaklaşık 35 günlükken falan silikonsuz emmeye başladı üzülme hep dene bu süreçte sağıp verebilirsin bebekte zamanla kuvvetlenip alışıyor hep dene ten teması önemli gögsünde tut memeyi unutmasın 💞