Zeynep_sare Ogulcan anladım teşekkür ederim benim kızım Aptamil mamayla besleniyor sadece kusma da çok olduğu için iki seçenek sundu hangisini istersen diye de sormak istedim
Ogulcan Zeynep_sare rica ederim canım banada doktorum tic.önerdi fakat pandemiden dolayı bulamadım yerine ar mama aldım canım
Zeynep_sare Ogulcan doktor ikisinden birini al dedi seçenek sundu bende sormak istedim açıkçası buraya kullanan bilgisi almak her zaman faydalı diye