Selam arkadaşlar bebeğim 2 aylık dün geceden beri memeye gelince ağlıyor sürekli uyumak istiyor iştahsız ne yaptıysam olmadı kaşıkla vereyim dedim boğazında kaldı uyuyor sürekli uykuda hiç emmiyor sebebi nedir yaşayan var mi ne olur zaten gurbetteyim tek basımdayım kafayı yemek üzereyim moralim çok bozuk gayet iyiyidi bugüne kadar herşey birden bire böyle oldu