Benim bebeğimde 3660 doğdu. Şu an 3 aylık. 20 günlükken göğsümde ağlamaya başladı sinirleniyordu. Meğer sütüm az geliyormuş doymuyormuş. Hatta ben sağdım evet azdı. Doktorumuzun önerisi ile mama başladım. 3-4 saate bir 120 cc mama veriyorum. Uyuduğu süreçlerde bu süre uzayadabiliyor. Ama sürekli emziriyorum da, özellikle de geceleri mama vermeme gerek kalmıyor sütüm biraz artıyor. 1 gr dahi olsa anne sütü alsın diye çabam. Yani mama kötü bişey değil. Ön yargılı olma. Bebeğinin sağlığı gelişimi önemli.