emiasl Bebeğim 4 aylık bu. Bestiron damla kullanan var mı? 4 yaş sonrası diyor bu konu hakkında bilginiz var mı? Birde kaçıncı ayda kaç damla olarak kullandınız?
eymenkerem emiasl bütün ilaçlarda 4 veya 6 yas ibaresi var ona takılmayın. Kilo basi 1 damla olacak şekilde kullanın. Örneğin 10 kilo ise 10 damla yeterli