Merhabalar oğlumun kabızlık problemi nedeniyle duphalac başladık
doktor yarım ölçek yada tam ölçek ver yapmadığında dedi
Oğlum 2 gün yapmadı 3. Gün 1 ölçek verdim gene yok bugün 4. Gün gene 1 ölçek verdim gene bişey yok
kullanımı yanlış mı yapıyorum yada etkisini ne zaman gösteriyor