Bebeğim çok güzeluyurdu gece 1-2 ere kalkardı şimdi 1 haftadır ilk sabaha karşı uyanmasında ağlamaya başladı zor uyudu dün gece neredeyse saat başı uyandı ve emmiyor iki çekip bırakıyor be bağıra bağıra ağlıyo zor uyuyor ben napıcam çok yoruldum uykusuz çaresizim gaz desem bu ayda gazmı olur bilemiyorum