Ebruli64 Yogurt mayaladim ilk defa tutmasina kalip gibi tuttu ama ksikladikca uzuyo😅 acaba nerde hat yaptim?
Mertelisa Ebruli64 Benimde oluyordu araştırdım süt yeterli ısıya gelmeden mayalıyormuşum ondan oluyormuş. Serçe parmağınızı süte batırın hafif yakacak çok sıcak olmayacak çok soğukta olmayacak süt
Hyryygt Sütün biraz soğuk kalmış serçe parmağını sok 3 E kadar say parmağını yaksın.mayamda çok önemli kova süzme alırsan sunuyo. A101 de birsah tava yoğurdu var ben onu kullanarak mayaliyorun çok güzel oluyor
_GizemLi Ebruli64 Sütünden cnm koruyucu gibi bi kaç madde koyuyorlar mayadan değil yâni ben sutcuyu degsitirdim öyle buldum çözümü
Aznurr birtosbikannesi bende öyle biliyorum annemgilin inekleri var öle derlerdi yogurt uzarsa sagmazlardı inekleri hamile diye …teşekkür ederim😀😀😀
Ebruli64 Asell_07 evet canim activianin sade yogurduyla yapanlar varmis burda bende deniyeyim dedim🤷🏻♀️ Olmadi gibi
Eymenncik Ebruli64 parmaginizi sokup 5e kadar sayin 5e gelince parmaginiz icinde duramayacak kadar yaniyosa O sicaklikta mayalayin yoksa tutmaz tam olarak. Bide mayalayip 1-2 gun bekletin acmadan tam taş gibi tutuyo o sekilde.