Merhabalar 2 aylık bebeğim var ve başta mama ile başlamıştık sonradan azalta azalta günde 2-3 defa vermeye başladım ve kademeli azaltmayı düşündüğümden 40-50 cc ye kadar düşürdüm. Mamayı tamamen bırakmak istiyorum. Acaba bildiğiniz veya deneyimlediğiniz iyi bir emzirme danışmanı var mı?