Deniss99 Evde kendim yapsam becerebilir miyim ki hava çok soğuk sağlık ocağına kadar gitmeyim diyorum yavaş yavaş veriyim evde
Ebeoz Deniss99 bence yapmayın, çok çok dusuk bir ihtimal de olsa bebeğiniz aşıya beklenmedik tepki verebilir. Sağlık ocaklarında acil müdahale odası ve sağlık personeli var. Ağızdan aşı diye hafife almamak lazım
Elifceli Deniss99 ben kendim yaptım canım sağlık ocağında verir vermez gidiyoruz bi reaksiyon vermesini beklemiyoruz evde de takip edilebilir diye düşünüyorum
Deniss99 Ebeoz haklisiniz sağlık odağındaki salak hemşire niye evde kendin yapmadin demisti bana ilk dozda kendisinden iyi yapacagim kesin ama
Ebeoz Deniss99 her meslekte olduğu gibi sağlık personelinde işin ehline denk gelmek o kadar önemli ki. Benim kızın hemşiresi genç bir erkek, rotanın ikinci dozunu yaparken yarım saat uğraştı kızım tükürdüğü için. Oyalayarak o kadar güzel yaptı ki