Hafsaninannesi_ Kızlar bugün cildiye doktoru kızımı muayene etti ve yağlı egzema var dedi.Eşimde de var çok canı acıyor bazen şimdi kızımda da varmış çok üzüldüm canı yanacak diye. Yaşayan var mı aranızda tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Çok üzgünüm 🥺