Demirbaby Bugün bebeğimin kakası köpük köpük ve jelimsi kıvamdaydı, iki buçuk aylık. Gaz mıdır sadece? Kırmızı nokta nokta lekeler de vardı belki yediğim bişeydendir, kan değildi çünkü ama tedirgin oldum. Bu gibi bir durumu yaşayan var mı?
[silindi] Demirbaby bu anlattıklarınız hepsi alerji belirtisi o noktalar da yüksek ihtimal kan. Doktorunuza danışın hatta bezi de götürün gerekli tahliller yapılacaktır. Geçmiş olsun
Demirbaby Alerji olduğunu düşünmedim 2 ay önce gaita testi yapılmıştı laktozin toleransı yok dendi. Süt alerjisini bakmışlardı. Atayım kaka fotoğrafını doktora, ateşlenme ya da hastalık belirtisi de yok aslında
RuzgarMommys Testte cikmayabilir ama alerjisi olur zaten cok küçük testtlerde net çıkmıyor Ama kakasi ile yazdiklarin alerji belirtisi zaten