Kızım 18 aylık olacak kızlar çok aşırı sinirli bir çocuk . Bir şey istediğinde bağırarak sinirlenerek istiyor hele bir de yapmazsam kıyamet kopuyor . Sürekli bağırıyor ve kendine vuruyor . Artık onun sinirinden çok yoruldum ne yapsam durduramıyorum hiçbir şekilde memnun edemiyorum mutlu edemiyorum. Böyle bir huyu olsun istemiyorum her yolu deniyorum ama yok olmuyor nasıl engel olabilirim bilmiyorum. Geçici bir dönem mi bu ya ne yapmam lazım benim . Sizin minikler nasıllar acaba sizler böyle durumda neler yapıyorsunuz ben çok yoruldum gerçekten. Sesimiz tüm apartmanda duyuluyordur eminim . Kendisine de yazık yani böyle olmaz ki 😢😢 kızlar bir akıl verin bana nolur nasıl geçecek bu siniri