Tugraninannesi anneye bağımlılık bu maalesef.. Bağlılık değil.. Benim de kızım 2 yasında o da bana yapışık bir de ben çalışmaya başladım.. Dediğiniz gbi her şey de beni istiyor, asla oturup dinlenemiyorum.. Ben varken babasının üstünü bile değiştirmesine izin vermiyor.. Ben çözümü haftada 3gün 2 saat oyun grubuna götürmekle buldum, artık orada bırakıyorum. Sosyalleşmesi için. İlk başlarda çok ağladı. Asla susmadı. Ama beni kullanıyor yani ağladı anda onu alacağımı bildiği için. Şimdi ağlamadan gidiyor ama hala anne anneeee diye 😁