eymenkerem tesekkur ederim evet ben de asidan cok korkuyorum 2.ay asilari cok sancili gecmisti ınsallah bir sikinti olmaz. Biz once saglik ocaginda yaptirmak istemistik 7.aydan once nimenrix yapmiyoruz demisti hemsire 🤷 ama yine de onlara da sorarim. Rabbim hepimizin cocuguna saglik versin ❤️