Btlszr Merhaba kızlar. Oğlum bugün 12 haftalık oldu. Dün bikaç kere uyurken sıçrayıp korkar gibi kendini sıktı ağladı. Bu atak yüzünden mi acaba? Yaşayanınız oldu mu? Ayetel kürsi de okuyorum.
tugbakalenci Btlszr ondan değildir benim cocuğumda cok yapardı onu yarım kundak yapıyorum uyurken elleri kolları cok hareket etmeyince uyandırmıyor kendini . Bazen deneyebilirsin . Ben faydasını gördüm .