Miray-2020 benimki tam tersi, bütün gün bana huysuz bir cadı, babası veya kaynanamlar falan varsa bir melek 😂😇👼 bana sürekli sen bunun nesine huysuz diyorsun hani yetmiyordu hani uyumuyordu diyorlar çünkü ben sallayarak saatlerce uğraşıyorum 10 dj uyuyor, dedesi koluna yatırıyor piş piş bile demeden uyuyor, 2 saat deliksiz 🤷🤷 babaannesi yediriyor dedesi alkışlıyor utanmasa evi yicek😂 biz eşimle aynısını yapıyoruz lokma yemiyor 🤦 daha bir sürü şey sayarım 🤣 ama babası geldiğinde kucağına al beni diye ağlıyor bir tek, ya da babası sigara içmeye balkona çıkıyor bizimki de peşinden. Duman gitmesin diye balkon kapısını kapatınca allaaahhhhh kızılca kıyamet 😂 adam içeri giriyor üstünü çıkarıp ağzını çalkalıyor sonra alıyor kucağına hoooppppp melek Elif 😅