Bugun kizimi rutin kontrolüne götürdüm bulunduğum yerde virus cok fazla oldugundan ne zamandir gidememistik hastaneye neyse biraz düşük kilosu boyuda minyon dedi kab idrar testi verdik bakalim ona göre vitami vs veririm dedi pek iştahlı bir bebek degil cok yemek seçiyor zorla yediriyorum çoğu zaman ama çok şükür gelisimi yerindeydi 11 aylikken yürüdü vs o yüzden kilosunu kafama takmadim bazen uzulsemde yapisindan heralde dedim ama elimden gelenide yapmaya çalışıyorum evladim içn bizim gibi olan anneler bebekler varmi merak ediyorum belki bir çözüm bulmuşlardır birlikte paylaşıp care oluruz birbirimize belki diyerek bu postu açmak istedim ama lutfen çocuğum 3 aylik 8 kg azmi diyenler gelmesin rica ederim 🙄