Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var emiyor. Oruç başta tutuyordum ama bayağı zor oluyor sizler tutuyor musunuz? Tutmayınca ni vicdan azabı çekiyorum siz nasıl hissediyorsunuzzz. Bu arada sütümde hiç azalma yok bebeğim doyuyor maşallah ama bende sıkıntı var